Singapore Expats Forum

Anyone working @ UBi?

Events and gatherings for the 20's Club
mochi85
Member
Member
Posts: 30
Joined: Tue, 25 May 2010
Location: Singapore

Anyone working @ UBi?

Postby mochi85 » Thu, 09 Aug 2012 10:35 pm

I know it is not the most common place to work in SIngapore. But I am just wondering whether anyone work around Ubi place? Perhaps we can have some Lunch together? Let me know :) :)
~In every Ups and Downs in your life.. there are lessons that you must learn

lecurly
Member
Member
Posts: 42
Joined: Tue, 17 Jul 2012

Postby lecurly » Fri, 10 Aug 2012 3:02 pm

I love mochi! Haha. Only had it once, but it's weird and awesome.

Where are u from mochi85?

Akimbo
Reporter
Reporter
Posts: 855
Joined: Wed, 02 May 2012
Location: Serangoon

Postby Akimbo » Fri, 10 Aug 2012 4:47 pm

If you had trailed his post...you'd have already deduced that he is from Indonesia...like me! :p

Btw...what's UBi?
My thread...The Weekenders If you need my e-mail address, it's in the first post of the thread.

Anthony249
Member
Member
Posts: 24
Joined: Sat, 03 Mar 2012

Postby Anthony249 » Sun, 12 Aug 2012 6:34 pm

The area a little east of MacPherson MRT.

mochi85
Member
Member
Posts: 30
Joined: Tue, 25 May 2010
Location: Singapore

Postby mochi85 » Tue, 14 Aug 2012 10:15 am

I am a SHE not HE... Wow Akimbo, I am impressed!

Yes, Ubi is around Macpherson or Eunos link (which is closer to my workplace). Anyone? Seems unlikely hahaha...
~In every Ups and Downs in your life.. there are lessons that you must learn

User avatar
v4jr4
Reporter
Reporter
Posts: 887
Joined: Mon, 09 Jul 2012
Location: Chocolate Factory

Postby v4jr4 » Tue, 14 Aug 2012 12:34 pm

I almost thought that you're working at Ubisoft :lol:

Akimbo
Reporter
Reporter
Posts: 855
Joined: Wed, 02 May 2012
Location: Serangoon

Postby Akimbo » Tue, 14 Aug 2012 10:57 pm

mochi85 wrote:I am a SHE not HE... Wow Akimbo, I am impressed!

Yes, Ubi is around Macpherson or Eunos link (which is closer to my workplace). Anyone? Seems unlikely hahaha...


Well...it's the internet. We must assume likewise until proven otherwise...it would suck if you get to know someone that you suddenly fallen for, and suddenly that person was a dude messing with you... (I'm not speaking from experience, by the way...just a worst case scenario kind of guy...but I'm pretty positive on life... :wink: )

Well, I know a few people that lives arnd Eunos...she took a landed house there...

@v4jr4 damn...why didn't I think of that...hahaha
My thread...The Weekenders If you need my e-mail address, it's in the first post of the thread.

coolnich
Regular
Regular
Posts: 78
Joined: Wed, 05 Jan 2011

Postby coolnich » Thu, 16 Aug 2012 9:09 pm

hi mochi how if we have dinner?
ru ok?
hehe

Kitty_Sweetpie
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Mon, 02 Jul 2012

Postby Kitty_Sweetpie » Thu, 16 Aug 2012 10:45 pm

stay at Ubi ave 1 and work around there, Kaki bukit :)

mochi85
Member
Member
Posts: 30
Joined: Tue, 25 May 2010
Location: Singapore

Postby mochi85 » Tue, 28 Aug 2012 11:19 am

coolnich wrote:hi mochi how if we have dinner?
ru ok?
hehe


If Dinner, I would not want to have it in Ubi since i am always here for lunch haha...

Kitty_Sweetpie wrote:stay at Ubi ave 1 and work around there, Kaki bukit :)


Sweetpie, That is Great! I work at Kaki bukit also. We shall have Lunch. PM me if you are up for it ^-^


Anyone else? Who knows we can get a Lunch group?!
~In every Ups and Downs in your life.. there are lessons that you must learn

Akimbo
Reporter
Reporter
Posts: 855
Joined: Wed, 02 May 2012
Location: Serangoon

Postby Akimbo » Tue, 28 Aug 2012 12:51 pm

Can't do lunch groups...

Dinner hang outs would be better for me.
My thread...The Weekenders If you need my e-mail address, it's in the first post of the thread.

coolnich
Regular
Regular
Posts: 78
Joined: Wed, 05 Jan 2011

Postby coolnich » Wed, 29 Aug 2012 7:26 pm

mochi85 wrote:
coolnich wrote:hi mochi how if we have dinner?
ru ok?
hehe


If Dinner, I would not want to have it in Ubi since i am always here for lunch haha...

!


so we can have dinner in other place?
hehe

User avatar
v4jr4
Reporter
Reporter
Posts: 887
Joined: Mon, 09 Jul 2012
Location: Chocolate Factory

Postby v4jr4 » Wed, 29 Aug 2012 10:35 pm

Akimbo wrote:Can't do lunch groups...

Dinner hang outs would be better for me.


Food hunting! :lol:
"Budget Expat"

crashnburn22
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Sun, 09 Sep 2012

Postby crashnburn22 » Sun, 09 Sep 2012 6:38 pm

I live in the ubi area! :) PM me or email at crashnburn22@hotmail.co.uk if u wanna meet up for dinner (i'm a 26-year-old gal btw!)


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “20's Club”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests