Singapore Expats Forum

20's Club Meetup for Clubbing on 15th/16th July

Events and gatherings for the 20's Club
deepsea13
Member
Member
Posts: 45
Joined: Sat, 11 Jun 2011
Location: Singapore

20's Club Meetup for Clubbing on 15th/16th July

Postby deepsea13 » Sat, 09 Jul 2011 2:51 am

Hey everyone...ok so we 20 somethings need a meetup yeah? I'll take an initiative here, so here goes. How about we plan something for next weekend?
I've already talked to a couple of my other forum friends who are already up for it. So there's already 3 of us ready. Now we need you all aswell. We meet somewhere, drink and then head to a club and well...drink more? Simple and fun :P

The tricky part is deciding where to meet. Name a few bars and clubs. We'll decide upon the most convenient one and voila...we have our meet!

Drop in your emails so we can make a loop.

.

chitown999
Member
Member
Posts: 29
Joined: Wed, 04 Aug 2010

Postby chitown999 » Sun, 10 Jul 2011 12:32 pm

Zouk on July 16th? keep me in the loop: wbyjeffrey@hotmail.com

J511
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Wed, 13 Jul 2011

Postby J511 » Wed, 13 Jul 2011 8:42 pm

Don't know if im free this w/e but just in case drop me a mail, mcgrath_jm@Hotmail.com aussie 23 here for a month

ashby
Member
Member
Posts: 20
Joined: Wed, 22 Jun 2011
Location: Singapore

Postby ashby » Thu, 14 Jul 2011 4:56 pm

drop me a line. let's see if u can come up with something.
poovendran85@gmail
- cheers & beers

deepsea13
Member
Member
Posts: 45
Joined: Sat, 11 Jun 2011
Location: Singapore

Postby deepsea13 » Thu, 14 Jul 2011 8:01 pm

check your mails plz...i've dropped everyone who is interested a mail...so reply with suggestions here OR by mail. SO far i think 2 people are confirmed. Now I'm strongly suggesting pre-drinks, will cut costs alot more, and then go clubbing. What say?

ABuNeNe
Member
Member
Posts: 41
Joined: Thu, 05 Oct 2006

Postby ABuNeNe » Thu, 14 Jul 2011 10:31 pm

PM me the details

HasanZaheer
Newbie
Newbie
Posts: 14
Joined: Mon, 11 Jul 2011

Postby HasanZaheer » Fri, 15 Jul 2011 11:24 am


amanda1988
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Tue, 12 Jul 2011
Location: Singapore

Postby amanda1988 » Fri, 15 Jul 2011 11:30 am

pm the details plz

amanda1988
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Tue, 12 Jul 2011
Location: Singapore

Re: 20's Club Meetup for Clubbing on 15th/16th July

Postby amanda1988 » Fri, 15 Jul 2011 11:30 am

deepsea13 wrote:Hey everyone...ok so we 20 somethings need a meetup yeah? I'll take an initiative here, so here goes. How about we plan something for next weekend?
I've already talked to a couple of my other forum friends who are already up for it. So there's already 3 of us ready. Now we need you all aswell. We meet somewhere, drink and then head to a club and well...drink more? Simple and fun :P

The tricky part is deciding where to meet. Name a few bars and clubs. We'll decide upon the most convenient one and voila...we have our meet!

Drop in your emails so we can make a loop.

.


pm details plz

sherrydee
Member
Member
Posts: 30
Joined: Sat, 18 Jun 2011

Postby sherrydee » Sat, 16 Jul 2011 12:21 am

Im interested too.

Pls drop me a mail with the details.




Cheers!
Last edited by sherrydee on Sun, 19 Feb 2012 12:58 am, edited 1 time in total.

Aneesh Basu
Newbie
Newbie
Posts: 15
Joined: Sun, 10 Jul 2011

Can Indians be on board too?!

Postby Aneesh Basu » Sat, 16 Jul 2011 12:37 am

Hi.. if so.. please PM me the details and email me at aneeshbas@gmail.com.. looking for to your mail.. :D

carot
Newbie
Newbie
Posts: 15
Joined: Sat, 26 Jun 2010

Postby carot » Sat, 16 Jul 2011 1:56 pm

Pls pm me

deepsea13
Member
Member
Posts: 45
Joined: Sat, 11 Jun 2011
Location: Singapore

Postby deepsea13 » Wed, 20 Jul 2011 12:33 am

So we had a meetup on saturday, it was good and around 5-6 of us met. How about this weekend again? ANd this time it's gonna be in Attica...up for it?

fernando_ooi
Member
Member
Posts: 27
Joined: Mon, 18 Jul 2011
Location: Singapore

Postby fernando_ooi » Wed, 20 Jul 2011 8:04 am

Hi there, hopefully i'm not too late for this uncoming Saturday activity. I'm so bored to death and was thinking wat to do on this coming saturday and i just happen to see this forum.. please PM me the detail and keep me in the loop. Thanks alot.

fernando_ooi@mail.com
Pick me, choose me and love me....

Smiley1986
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu, 04 Aug 2011
Location: Singapore

Postby Smiley1986 » Thu, 04 Aug 2011 12:50 am

Hey, any chance of doing a similar sort of thing in the coming weeks? Have moved from the UK and definitely up for a few drinks and some clubbing now and again.

carl.swalheim@gmail.com


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “20's Club”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests