Page 936 of 2156

Posted: Sat, 26 Jan 2008 4:12 pm
by streets
Hi all! I'm new! Have been observing this forum for quite some time though.
I'm going for the walk-in tomorrow at Sheraton Towers. Just wondering, is there a need for your own resume besides the application form? Thanks!

Posted: Sat, 26 Jan 2008 4:13 pm
by streets
Hikari82 wrote:Hafiz.. i tot some say theres no ban regarding the interview? why not u joni me go for it tomolo? Right now i am facing difficulties of getting a full length photo for tomolo... do they have any photographer over at there?

Wahh you mean a full-length photo is compulsory? I thought the site only stated passport sized?

Posted: Sat, 26 Jan 2008 4:38 pm
by Acorna
Hikari82 wrote:Hafiz.. i tot some say theres no ban regarding the interview? why not u joni me go for it tomolo? Right now i am facing difficulties of getting a full length photo for tomolo... do they have any photographer over at there?
like streets, I am wondering why you are trying to obtain a full length photograph for tmr's interview

quoted from the actual website:

APPLICATION DETAILS
Interested applicants, please download and complete this application form. Please bring the following documents for registration between 9am and 3pm.
Completed application form
Passport-sized photograph
Original(s) of:
a) your birth certificate
b) all educational certificates
c) identity card

by the way streets, I doubt there is a need to bring along one's resume. :)

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:00 pm
by Hikari82
my god.. i apologise for making a confusion here... I tot the requirement is the same for emirates.. lol.. i got confuse.. sorry~ Kinda getting excited for tomolo liao....

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:18 pm
by okieping
hafiz_ wrote:Expats' gathering
Date: 2nd/3rd Feb*
Event: Dinner/Karaoke/Dinner and Karaoke.*
Venue: Yet to confirm.
* Please delete your selection accordingly.

1) Abercrombie
2) okieping
3) rainschocolate
4) yingying2888
5) Sokeai
6) zetpeh
7) hafiz_
8) sheepish Dinner only
9) jlkm2005
10) iwannefly
11) xanngac
12) aliciagloria
13) rx_aelix perhaps dinner only
14) zandlelightz ,Dinner only
15) Destinee
16) Hikari82

so what's the plan ah? haha. since xanngac cant make it on the 2nd and the rest are okay with either days, shall we do it on the 3rd? hmm...
closing date for this gathering is tomorrow, 2359hrs...most likely will be on the 2nd of Feb....Xanngac can make it in the afternoon....so mayb we can plan for a lunch session follow-by karaoke..

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:30 pm
by Sokeai
Abercrombie wrote:
Sokeai wrote:
Valentin wrote:sghopeful thanks for the links. :wink:
Hello Valentin, if you have spare time perhaps you can try reading from page 790 onwards. I think that is the latest posts that we have contributed for the 27th Dec write-in interview. Maybe you would be able to find anything useful :)
Tried adding you, but cannot leh?? :roll:
I add you already, got??

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:36 pm
by Sokeai
rainschocolate wrote:abt the height thing. the 27thDEC write-in. there was this girl in my grp. took height. i think it was 157. the lady didn't even ask her to reach for the 212cm line on the wall. and ask her to go back to the queue. she was allowed to proceed to 1st round, but never passed it. so i guess they DID indicate on the form for the next round interviewee to consider.


ANYWAY. i need HELP!! coz i just received my agreement letter.
do i really sign on EVERY SINGLE PAGE on both the acceptance and regulations? Thanks!
Another point to note with regards to the height issues, it really depends on your luck. My cousin went for the walk-in interview and was measured 157.75 and was rejected on the spot. So it really depends on the person who takes your height.

Raine: I also want my letters :cry:

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:37 pm
by rurik0
okieping wrote:
hafiz_ wrote:Expats' gathering
Date: 2nd/3rd Feb*
Event: Dinner/Karaoke/Dinner and Karaoke.*
Venue: Yet to confirm.
* Please delete your selection accordingly.

1) Abercrombie
2) okieping
3) rainschocolate
4) yingying2888
5) Sokeai
6) zetpeh
7) hafiz_
8) sheepish Dinner only
9) jlkm2005
10) iwannefly
11) xanngac
12) aliciagloria
13) rx_aelix perhaps dinner only
14) zandlelightz ,Dinner only
15) Destinee
16) Hikari82

so what's the plan ah? haha. since xanngac cant make it on the 2nd and the rest are okay with either days, shall we do it on the 3rd? hmm...
closing date for this gathering is tomorrow, 2359hrs...most likely will be on the 2nd of Feb....Xanngac can make it in the afternoon....so mayb we can plan for a lunch session follow-by karaoke..


MEEEEEEEEE!!!! lol, sorry i wasn in forum for a long time. Just finished my exams!!! MEMEMEMEMEME!!! HEHE

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:49 pm
by rainschocolate
rurik0 wrote:
okieping wrote:
hafiz_ wrote:Expats' gathering
Date: 2nd/3rd Feb*
Event: Dinner/Karaoke/Dinner and Karaoke.*
Venue: Yet to confirm.
* Please delete your selection accordingly.

1) Abercrombie
2) okieping
3) rainschocolate
4) yingying2888
5) Sokeai
6) zetpeh
7) hafiz_
8) sheepish Dinner only
9) jlkm2005
10) iwannefly
11) xanngac
12) aliciagloria
13) rx_aelix perhaps dinner only
14) zandlelightz ,Dinner only
15) Destinee
16) Hikari82

so what's the plan ah? haha. since xanngac cant make it on the 2nd and the rest are okay with either days, shall we do it on the 3rd? hmm...
closing date for this gathering is tomorrow, 2359hrs...most likely will be on the 2nd of Feb....Xanngac can make it in the afternoon....so mayb we can plan for a lunch session follow-by karaoke..


MEEEEEEEEE!!!! lol, sorry i wasn in forum for a long time. Just finished my exams!!! MEMEMEMEMEME!!! HEHE

LOL!! hope u passed them with flying colours!!

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:50 pm
by Sokeai
rurik0 wrote:
okieping wrote:
hafiz_ wrote:Expats' gathering
Date: 2nd/3rd Feb*
Event: Dinner/Karaoke/Dinner and Karaoke.*
Venue: Yet to confirm.
* Please delete your selection accordingly.

1) Abercrombie
2) okieping
3) rainschocolate
4) yingying2888
5) Sokeai
6) zetpeh
7) hafiz_
8) sheepish Dinner only
9) jlkm2005
10) iwannefly
11) xanngac
12) aliciagloria
13) rx_aelix perhaps dinner only
14) zandlelightz ,Dinner only
15) Destinee
16) Hikari82

so what's the plan ah? haha. since xanngac cant make it on the 2nd and the rest are okay with either days, shall we do it on the 3rd? hmm...
closing date for this gathering is tomorrow, 2359hrs...most likely will be on the 2nd of Feb....Xanngac can make it in the afternoon....so mayb we can plan for a lunch session follow-by karaoke..


MEEEEEEEEE!!!! lol, sorry i wasn in forum for a long time. Just finished my exams!!! MEMEMEMEMEME!!! HEHE
Wee! Treat us all ya ;p

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:54 pm
by yingying2888
Sokeai wrote:
rurik0 wrote:
okieping wrote: closing date for this gathering is tomorrow, 2359hrs...most likely will be on the 2nd of Feb....Xanngac can make it in the afternoon....so mayb we can plan for a lunch session follow-by karaoke..


MEEEEEEEEE!!!! lol, sorry i wasn in forum for a long time. Just finished my exams!!! MEMEMEMEMEME!!! HEHE
Wee! Treat us all ya ;p
yea.. BLANJA us all!

hoho!

Posted: Sat, 26 Jan 2008 5:57 pm
by yingying2888
Sokeai wrote:
yingying2888 wrote:
rainschocolate wrote:to all starting trainig tomoro (xanngac, okieping, etc)

JIAYOU JIAYOU!!

have fun at STC!!

i'll open doors for u all. haha
raine,

me n sokeai will open doors for you.

"jiao kor" us ah.. haha..
/me & Yingying practise opening door *hahaha*
haha!

we must practise to greet raine "good afternoon senior!" whenever we see her too! :twisted:

Posted: Sat, 26 Jan 2008 6:02 pm
by rurik0
:oops: just passed oni wor!! =P

Posted: Sat, 26 Jan 2008 6:02 pm
by rainschocolate
yingying2888 wrote:
Sokeai wrote:
yingying2888 wrote: raine,

me n sokeai will open doors for you.

"jiao kor" us ah.. haha..
/me & Yingying practise opening door *hahaha*
haha!

we must practise to greet raine "good afternoon senior!" whenever we see her too! :twisted:

wahhhhh dun need like tat leh.. i will SHY one. :oops:

Posted: Sat, 26 Jan 2008 6:14 pm
by Acorna
Hikari82 wrote:my god.. i apologise for making a confusion here... I tot the requirement is the same for emirates.. lol.. i got confuse.. sorry~ Kinda getting excited for tomolo liao....
haha Good Luck Good Luck for tmr!!