Singapore Expats Forum

Jetstar Is Recruiting Again!

Join in the discussion about employment, interview as a cabin crew, pilot in major airlines.
Piglet_23
Member
Member
Posts: 37
Joined: Sun, 29 Jul 2007

Postby Piglet_23 » Tue, 19 Oct 2010 5:04 pm

omg they've started calling ppl up for 2nd round.. just got informed by a friend that one of her friend is in for interview tomorrow..! :???:
.*.Dare to Dream.*.

whitepetals
Chatter
Chatter
Posts: 196
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Postby whitepetals » Tue, 19 Oct 2010 5:07 pm

they are starting to call up ppl for tmr already :) good luck everyone!

love`Qoo
Chatter
Chatter
Posts: 178
Joined: Wed, 19 Jul 2006
Location: singapore

Postby love`Qoo » Tue, 19 Oct 2010 5:08 pm

Piglet_23 wrote:omg they've started calling ppl up for 2nd round.. just got informed by a friend that one of her friend is in for interview tomorrow..! :???:


OMG!! what time did your friend's friend went for the intv? i guess they should be calling those who went earlier first? giving myself till 7pm. dont have means :(

love`Qoo
Chatter
Chatter
Posts: 178
Joined: Wed, 19 Jul 2006
Location: singapore

Postby love`Qoo » Tue, 19 Oct 2010 5:14 pm

just as i've posted,i got the call!! tomorrow as well. =) ladies keep your cell phones ready! anytime soon......

swim suit.. hmmm.. bikinis allowed? are we allowed to bathe there after swim test or something? too nervous and forgotten to ask. lol.

Piglet_23
Member
Member
Posts: 37
Joined: Sun, 29 Jul 2007

Postby Piglet_23 » Tue, 19 Oct 2010 5:18 pm

i went around 2plus in the afternoon.. haven gotten any calls as yet.. sighs.. :? :?
love `Qoo, i tink it's fine for you to bring bikini down for the swimming test cos i referred back to the posts earlier and saw that some actually wore bikinis for the swimming test..
sorry would you mind telling me whether the number is a private number or? cos i just received 2 missed calls that is private number.. :(
.*.Dare to Dream.*.

fii0nn
Regular
Regular
Posts: 98
Joined: Mon, 07 Apr 2008

Postby fii0nn » Tue, 19 Oct 2010 5:20 pm

hey i got the call too!!!

tml @ 9am. :)

Piglet_23: they did not use private number..

Piglet_23
Member
Member
Posts: 37
Joined: Sun, 29 Jul 2007

Postby Piglet_23 » Tue, 19 Oct 2010 5:30 pm

yay! i've gotten the call frm them 5 mins ago! but my 2nd interview will be held on thursday not tomorrow..
anyways, congrats to all of you who have gotten through 1st round today!! =D
good luck to those who are gg tomorrow too okie? :D
.*.Dare to Dream.*.

love`Qoo
Chatter
Chatter
Posts: 178
Joined: Wed, 19 Jul 2006
Location: singapore

Postby love`Qoo » Tue, 19 Oct 2010 5:31 pm

hwy fii0nn! sorry i missed you pm ytd. i replied you already though. glad you got it. see,your N levels wasnt much to be worried about.

ya,it was not a private number. seems like most of us got it! are you girls bringing all the stuffs like soap, slippers etc?!
Last edited by love`Qoo on Tue, 19 Oct 2010 5:34 pm, edited 1 time in total.

Piglet_23
Member
Member
Posts: 37
Joined: Sun, 29 Jul 2007

Postby Piglet_23 » Tue, 19 Oct 2010 5:32 pm

fii0nn wrote:hey i got the call too!!!

tml @ 9am. :)

Piglet_23: they did not use private number..


congrats fii0nn! do your best tomorrow okay?! :wink:
.*.Dare to Dream.*.

fii0nn
Regular
Regular
Posts: 98
Joined: Mon, 07 Apr 2008

Postby fii0nn » Tue, 19 Oct 2010 6:22 pm

Piglet_23: thnx! :) all the best to u on thurs too!

love`Qoo: hehe, i was sooooo nervous juz now when filling up the form! lol. i think i'll bring those toiletries and slippers as well..!

colelin
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Tue, 19 Oct 2010
Location: SG

Postby colelin » Tue, 19 Oct 2010 10:29 pm

whitepetals wrote:hey love Qoo, how was it? yea agree it was pretty fast.. just the 1-1 and off we go~ :(




heys whitepetal!

yes yes! its pretty fast! :shock: so nervous..! whahah! but a great experience.. u gt the call btw?

guess there are lotsa diff batches..

whitepetals
Chatter
Chatter
Posts: 196
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Postby whitepetals » Tue, 19 Oct 2010 10:51 pm

yup I tot I was a goner cos the interviewer chatted so long with the applicants ahead of me but finished with me in 10 minutes... I already considered it gone and went to sleep and was damn shocked to get the call.. I was like "yay!!" to the staff on the line with me then he giggled... hahaha:)

colelin
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Tue, 19 Oct 2010
Location: SG

Postby colelin » Tue, 19 Oct 2010 11:11 pm

whitepetals wrote:yup I tot I was a goner cos the interviewer chatted so long with the applicants ahead of me but finished with me in 10 minutes... I already considered it gone and went to sleep and was damn shocked to get the call.. I was like "yay!!" to the staff on the line with me then he giggled... hahaha:)



Thats cool manx! me was pretty fast too..! i was like HUH?! whahaha! but no call from them.. guess mayb cos i indicate in my resume for the last avail date.. stil in the midst of serving notice.. DUHZZZZ... ;(

whitepetals
Chatter
Chatter
Posts: 196
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Postby whitepetals » Tue, 19 Oct 2010 11:16 pm

did they ask for the available date? cos i didnt indicate at all.. :???:

colelin
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Tue, 19 Oct 2010
Location: SG

Postby colelin » Tue, 19 Oct 2010 11:33 pm

whitepetals wrote:did they ask for the available date? cos i didnt indicate at all.. :???:
:roll: :? doubt so.. i was pretty nervous when filling up the appln form..

but i just indicate awy. whaha.. but u stil remember wads on the bottome back page of the appln form?

Just above the "OFFICIAL USE"

argh!!!


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Airline Careers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests