Singapore Expats Forum

Jetstar Is Recruiting Again!

Join in the discussion about employment, interview as a cabin crew, pilot in major airlines.
kool7radz
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Tue, 22 Feb 2011
Location: singapore

hiee.

Postby kool7radz » Tue, 22 Feb 2011 8:39 am

Hey guys. Felt so down. I didnt received any calls either. Was from the wednesday batch. Made thru everyting includin gettin wet fr mere 1minute..pls update what e hr saif if any one of u nt selected called to ask pls..
You are what you despise..

ctnabilah
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Tue, 15 Feb 2011

Postby ctnabilah » Tue, 22 Feb 2011 9:01 am

hey mframe, nope ive not received any email from them. i think most probably by today.

sharky, u didnt receive the call?..okkkk... coz i know they chose 30+ ppl out of the wed&thurs batch(combine together). i guess the ones who were called up are the ones that r starting the earlier ground sch. who knows, u guys are in the next ground sch. cheer up k!

Rosemoon
Regular
Regular
Posts: 81
Joined: Tue, 22 Feb 2011

Hi

Postby Rosemoon » Tue, 22 Feb 2011 9:15 am

Don't feel down la... If dint get thru this time don't give up... Keep trying ok... Anyway u can contact Peggy @ 63180933... She's the person incharge...

sharky0802
Member
Member
Posts: 31
Joined: Wed, 09 Feb 2011

Postby sharky0802 » Tue, 22 Feb 2011 9:57 am

hey thanks rosemoon and cool7radz. guess i'm not alone. so, they'll still call people up today huh? i guess i'll just wait it out for today and if there's still nothing, i'll give them a call sometime tomorrow? hmmm.

ctnabilah: yep, didnt get it. u remember me now? haha. two girls who were with me got it though. liza and wani. u remember them? heh.

mframe
Regular
Regular
Posts: 61
Joined: Sun, 08 Aug 2010

Postby mframe » Tue, 22 Feb 2011 1:20 pm

nabilah, so happy..we gonna be batchmate soon..haha...

u got fb??

ctnabilah
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Tue, 15 Feb 2011

Postby ctnabilah » Tue, 22 Feb 2011 4:51 pm

Mframe, yes yes I do have babe!! Add me up @ siti nabilah bte amzah. Yourself?! So am excited for ground sch ;) I'm gg for thurs contract signing . U?

Sharky, hhmmmm those 2gals I'm not sure lah... Cheer up k!! Maybe u r up for the next batch ;)

Deegan10
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Tue, 08 Feb 2011

Postby Deegan10 » Tue, 22 Feb 2011 6:48 pm

Can I just check, those who got through,
Are you guys currently working?

mframe
Regular
Regular
Posts: 61
Joined: Sun, 08 Aug 2010

Postby mframe » Tue, 22 Feb 2011 7:01 pm

Deegan10, im currently working..but they say will gif us enough time to tender from our current job..

Rosemoon
Regular
Regular
Posts: 81
Joined: Tue, 22 Feb 2011

Postby Rosemoon » Tue, 22 Feb 2011 7:03 pm

No calls today as well... Deegan did u attend the interview as well... I m currently wking and I know I got in but m sooo puzzled as to y I haven't got the call... I find it weird... Even I m thinking that they will call the pple who r not wking or wking part time... I called them yesterday and they told me that they will call those short listed by today... I really m sooo confused...

mframe
Regular
Regular
Posts: 61
Joined: Sun, 08 Aug 2010

Postby mframe » Tue, 22 Feb 2011 7:08 pm

rosemoon, what i heard is that even those hu made it thru the swimming, there will be another elimination...most prob on the 1 to 1 interview and aso swimming...

Rosemoon
Regular
Regular
Posts: 81
Joined: Tue, 22 Feb 2011

Postby Rosemoon » Tue, 22 Feb 2011 7:10 pm

O is it... Well that should mean that I didn't get thru... :-( it's ok mframe... Gd luck to yr flying career... :-) bet do u know how many pple were chosen

mframe
Regular
Regular
Posts: 61
Joined: Sun, 08 Aug 2010

Postby mframe » Tue, 22 Feb 2011 7:16 pm

i not sure how many got in..thurs den we will know bah when we go for the contract signing n uniform fitting...

thanx so much

Labellavita
Member
Member
Posts: 20
Joined: Thu, 10 Feb 2011

Re: hiee.

Postby Labellavita » Tue, 22 Feb 2011 7:30 pm

kool7radz wrote:Hey guys. Felt so down. I didnt received any calls either. Was from the wednesday batch. Made thru everyting includin gettin wet fr mere 1minute..pls update what e hr saif if any one of u nt selected called to ask pls..


Are yu radzi??? Hv u received call today?

kool7radz
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Tue, 22 Feb 2011
Location: singapore

Postby kool7radz » Tue, 22 Feb 2011 7:37 pm

Nah. I did nt received nor hope to received e call. Ahaha. And u r??
You are what you despise..

Labellavita
Member
Member
Posts: 20
Joined: Thu, 10 Feb 2011

Postby Labellavita » Tue, 22 Feb 2011 7:45 pm

Me neither :( im d first to appoint u as leader :)


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Airline Careers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests