Singapore Expats Forum

Jetstar Interview on 28th July

Join in the discussion about employment, interview as a cabin crew, pilot in major airlines.
double e
Member
Member
Posts: 45
Joined: Sun, 23 Mar 2008

Jetstar Interview on 28th July

Postby double e » Thu, 24 Jul 2008 8:53 pm

Anyone here going for jetstar interview? One my friend got short listed.

twinky86
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Mon, 18 Feb 2008

Postby twinky86 » Thu, 24 Jul 2008 10:17 pm

Hi there..I got shortlisted for the interview next monday.

double e
Member
Member
Posts: 45
Joined: Sun, 23 Mar 2008

Postby double e » Thu, 24 Jul 2008 11:12 pm

ok. so u gonna reach there at 8am right? i didn't applied for it but my fren was wondering anybody wanna accompany her on that day?

twinky86
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Mon, 18 Feb 2008

n.a

Postby twinky86 » Fri, 25 Jul 2008 7:04 pm

n.a
Last edited by twinky86 on Sun, 11 Jan 2009 6:23 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Hopeful guy
Regular
Regular
Posts: 55
Joined: Fri, 16 Sep 2005

Jetstar Asia pay

Postby Hopeful guy » Fri, 25 Jul 2008 7:11 pm

Anyone knows the details of their current pay like? Basic? Allowances? Max hrs?

Thanks!

twinky86
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Mon, 18 Feb 2008

Postby twinky86 » Fri, 25 Jul 2008 7:20 pm

It's very low though..appox..basic is 700..once u start flyin then it'll increase..max. u can get i guess around 1900 :cry: sad no.....

renn
Regular
Regular
Posts: 106
Joined: Wed, 19 Mar 2008

Postby renn » Fri, 25 Jul 2008 7:50 pm

i received the call also.
can i add you in msn. shall we meet and go together

twinky86
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Mon, 18 Feb 2008

Postby twinky86 » Fri, 25 Jul 2008 9:49 pm

yup,sure no prob..:-) we'll exchange no.okay.

renn
Regular
Regular
Posts: 106
Joined: Wed, 19 Mar 2008

Postby renn » Fri, 25 Jul 2008 10:47 pm

pls approve me in msn.

twinky86
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Mon, 18 Feb 2008

Hi renn

Postby twinky86 » Sun, 27 Jul 2008 8:11 am

could u pls send mi again ur email.i tot i add u,but i dunno wat happen to my msn.it was deleted away.Thanks

User avatar
estrella
Regular
Regular
Posts: 58
Joined: Thu, 08 Mar 2007
Location: singapore

Postby estrella » Mon, 28 Jul 2008 12:32 am

:D jetstar? sooner or later u guys are gonna hate that company. everything just don't look nice as it looks :roll:

User avatar
Hopeful guy
Regular
Regular
Posts: 55
Joined: Fri, 16 Sep 2005

Postby Hopeful guy » Mon, 28 Jul 2008 11:57 am

estrella wrote::D jetstar? sooner or later u guys are gonna hate that company. everything just don't look nice as it looks :roll:


Hate? How come? R u with jetstar?

User avatar
estrella
Regular
Regular
Posts: 58
Joined: Thu, 08 Mar 2007
Location: singapore

Postby estrella » Mon, 28 Jul 2008 1:41 pm

its so easy to get through those rounds... end of it u get is shit, lets just say the management sucks. :P

User avatar
viper
Regular
Regular
Posts: 64
Joined: Sat, 31 Mar 2007

Postby viper » Tue, 29 Jul 2008 9:33 am

so whos in?

Ettzza
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Wed, 02 Jul 2008

Postby Ettzza » Tue, 29 Jul 2008 5:16 pm

estrella wrote::D jetstar? sooner or later u guys are gonna hate that company. everything just don't look nice as it looks :roll:






Yes U are right!


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Airline Careers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest