Singapore Expats Forum

Sia interveiw - hips

Join in the discussion about employment, interview as a cabin crew, pilot in major airlines.
User avatar
abnegation
Chatter
Chatter
Posts: 247
Joined: Wed, 21 Feb 2007
Location: Singapore

Postby abnegation » Mon, 23 Apr 2007 11:29 pm

Dreamer Intrinsic wrote:U may be underweight but u don't look scrawny so its good!!! :D :D :D


Congrats Abnegation.




Charmainerae, they're in need of crew.

Thats why the interval between my walk-in and yours is only 1 month plus as they took lil from my batch.

Not gan chiong. Just in need and they want u to be able to start soon.

Isn't it better anyway? :D


We had to wait like 2 months for the whole process and for training to start u know!! Haha....

At least u dun needa wait! :) :lol: :lol: :lol: :lol:


Thanks Dreamer! :D
★ abnegation; self denial

User avatar
autumn-reverie
Regular
Regular
Posts: 143
Joined: Tue, 17 Apr 2007

Postby autumn-reverie » Mon, 23 Apr 2007 11:49 pm

hey irin,
so sorry for the late reply. i'm glad M answered your question on time, hoped you went for the interview on Sun! :D

Congrats to u abnegation!

User avatar
abnegation
Chatter
Chatter
Posts: 247
Joined: Wed, 21 Feb 2007
Location: Singapore

Postby abnegation » Mon, 23 Apr 2007 11:52 pm

autumn-reverie wrote:hey irin,
so sorry for the late reply. i'm glad M answered your question on time, hoped you went for the interview on Sun! :D

Congrats to u abnegation!


Same to you autumn-reverie! Good luck for WC! :D
★ abnegation; self denial

Luxe
Member
Member
Posts: 22
Joined: Thu, 29 Mar 2007

Postby Luxe » Tue, 24 Apr 2007 4:00 am

abnegiation, do you think they will still check for our weight during water confidence test and boot us out for being underweight? so worried.. what you going to wear on the day?

marlboro
Member
Member
Posts: 49
Joined: Thu, 19 Apr 2007

Postby marlboro » Tue, 24 Apr 2007 4:27 am

dreamer, hows ur first day of training? btw can u check whens the next recruitment?

User avatar
abnegation
Chatter
Chatter
Posts: 247
Joined: Wed, 21 Feb 2007
Location: Singapore

Postby abnegation » Tue, 24 Apr 2007 9:35 am

Luxe wrote:abnegiation, do you think they will still check for our weight during water confidence test and boot us out for being underweight? so worried.. what you going to wear on the day?


Apparently they will take your height and weight again. Hmmmm. I hope not then. Cause if we were really underweight till it's a matter of concern I'd doubt they'd even passed us at the kebaya round already.

Im gg to wear prolly heels, jeans and a shirt I think.
★ abnegation; self denial

bellez
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Tue, 24 Apr 2007

Postby bellez » Tue, 24 Apr 2007 7:03 pm

abnegation wrote:
Luxe wrote:abnegiation, do you think they will still check for our weight during water confidence test and boot us out for being underweight? so worried.. what you going to wear on the day?


Apparently they will take your height and weight again. Hmmmm. I hope not then. Cause if we were really underweight till it's a matter of concern I'd doubt they'd even passed us at the kebaya round already.

Im gg to wear prolly heels, jeans and a shirt I think.


hehe, i was about to ask what u gonna wear on thursday.

so excited... ^_^ i wonder if the water is too cold. Will u be wearing bikini for your swim wear ? and will you bring goggles ? :shock: hahaha...i'm so full of questions

Dreamer Intrinsic
Regular
Regular
Posts: 90
Joined: Fri, 13 Apr 2007
Location: Singapore

Postby Dreamer Intrinsic » Wed, 25 Apr 2007 6:59 pm

If u can, don't wear bikini la.... :)


So u guys coming down tmr, thurs 26th?

haha...


shall see u gurls around then!! :D :D

Good luck ok? Don't be nervous! :)
when I put my head against your heart, I know I'm home.

bellez
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Tue, 24 Apr 2007

Postby bellez » Wed, 25 Apr 2007 9:24 pm

Dreamer Intrinsic wrote:If u can, don't wear bikini la.... :)


So u guys coming down tmr, thurs 26th?

haha...


shall see u gurls around then!! :D :D

Good luck ok? Don't be nervous! :)



thanks for the luck Dreamer ^^ by the way, why did u suggest not wearing bikini ?

User avatar
abnegation
Chatter
Chatter
Posts: 247
Joined: Wed, 21 Feb 2007
Location: Singapore

Postby abnegation » Wed, 25 Apr 2007 10:06 pm

Dreamer Intrinsic wrote:If u can, don't wear bikini la.... :)


So u guys coming down tmr, thurs 26th?

haha...


shall see u gurls around then!! :D :D

Good luck ok? Don't be nervous! :)


Yup. We'll be there tomorrow! Hard not to be nervous la Dreamer. Haha.

bellez: I'm wearing a 1 piece but not exactly 1 piece. Looks sorta like a bikini. If you've been watching the season of America's Next Top Model on Channel 5, it's the swim suit they wore for their first shot. Don't know how to explain la. Haha. You'll see tmr. :lol:
★ abnegation; self denial

User avatar
M
Reporter
Reporter
Posts: 857
Joined: Tue, 13 Sep 2005
Location: Singapore

Postby M » Wed, 25 Apr 2007 10:32 pm

bellez wrote:thanks for the luck Dreamer ^^ by the way, why did u suggest not wearing bikini ?


For simple reasons. Even though there is not restriction but afterall, you're heading for an interview, so be more presentable. We are not heading to STC for suntan right? And imagine popping out of the water without your bikini top? :lol:

User avatar
abnegation
Chatter
Chatter
Posts: 247
Joined: Wed, 21 Feb 2007
Location: Singapore

Postby abnegation » Wed, 25 Apr 2007 10:40 pm

M wrote:
bellez wrote:thanks for the luck Dreamer ^^ by the way, why did u suggest not wearing bikini ?


For simple reasons. Even though there is not restriction but afterall, you're heading for an interview, so be more presentable. We are not heading to STC for suntan right? And imagine popping out of the water without your bikini top? :lol:


LOL. :lol: Then all of us will look like this: :shock:
Hahaha.

But truth be told M, these days, how many girls still own 1 piece suits?
★ abnegation; self denial

User avatar
M
Reporter
Reporter
Posts: 857
Joined: Tue, 13 Sep 2005
Location: Singapore

Postby M » Wed, 25 Apr 2007 10:44 pm

abnegation wrote:LOL. :lol: Then all of us will look like this: :shock:
Hahaha.

But truth be told M, these days, how many girls still own 1 piece suits?


Yeah, I know. That's why I still love local girls. Heh. :twisted: Once again, bikini should be fine. Ask dreamer about that cause I've never been to an all ladies turnout. :P

User avatar
abnegation
Chatter
Chatter
Posts: 247
Joined: Wed, 21 Feb 2007
Location: Singapore

Postby abnegation » Wed, 25 Apr 2007 10:49 pm

M wrote:
abnegation wrote:LOL. :lol: Then all of us will look like this: :shock:
Hahaha.

But truth be told M, these days, how many girls still own 1 piece suits?


Yeah, I know. That's why I still love local girls. Heh. :twisted: Once again, bikini should be fine. Ask dreamer about that cause I've never been to an all ladies turnout. :P


Hahaha. Though I'm sure if given a chance, you'd like to be there too. :wink:
★ abnegation; self denial

User avatar
M
Reporter
Reporter
Posts: 857
Joined: Tue, 13 Sep 2005
Location: Singapore

Postby M » Wed, 25 Apr 2007 10:51 pm

abnegation wrote:Hahaha. Though I'm sure if given a chance, you'd like to be there too. :wink:


Not really. Just bikinis clad women. Sentosa offers that too. 8-)


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Airline Careers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest