Singapore Expats Forum

CX is recruiting!

Join in the discussion about employment, interview as a cabin crew, pilot in major airlines.
User avatar
catchmeifucan
Chatter
Chatter
Posts: 169
Joined: Sat, 07 Apr 2007
Location: Singapore

Postby catchmeifucan » Sun, 15 Apr 2007 2:15 am

:lol: don't u all feel excited upon looking at the graduation photos and wish to be one of them?


camperboy wrote:look wad i found while surfing...

pics of CX cabin crews graduation... :lol:

http://family.webshots.com/album/558197326LAOpig
-~-~Growing my wings! Grow faster! I wanna Fly High & be a High Flyer hehe~-~-

komi
Regular
Regular
Posts: 76
Joined: Wed, 23 Aug 2006

Postby komi » Sun, 15 Apr 2007 6:08 am

catchmeifucan wrote:Komi wanna go together? My time slot is the same with u. :D


komi wrote:
xmischax wrote:
komi wrote:hi all
i do not have a printer
do we really have to print out the reply and bring it along on the date given??


yes, you have to.
print it at the library or a friend's place? or at school or your workplace?
or you can save it in a file, on a cd or diskette and print it at a photo developing shop.
that's lots of ways you can print the letter you.
:)


ok guess i will hv to go library to print
my slot is 11:40am
cya girls and gd luck to all


hihi
ok wanna meet up??
we are in the same slot!

*JL*
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Sat, 14 Apr 2007
Location: singapore

Postby *JL* » Sun, 15 Apr 2007 8:37 am

hey Z & sImpleGal, can i join you both to go together? :)

User avatar
DinG DonG BeLL
Chatter
Chatter
Posts: 251
Joined: Thu, 29 Mar 2007
Location: SG

Postby DinG DonG BeLL » Sun, 15 Apr 2007 8:55 am

happy to see all of u meet up & go tgt. :)
Can i fly higher than a bird?

mz^d
Regular
Regular
Posts: 102
Joined: Wed, 04 Apr 2007

Postby mz^d » Sun, 15 Apr 2007 11:49 am

Hi Guys,

Been reading this forum for a bit now. Anyways, my slot is at 9.15am on the 25th. Any of you guys goin around that same time?

desijoey
Chatter
Chatter
Posts: 209
Joined: Fri, 16 Jun 2006
Location: singapore

Postby desijoey » Sun, 15 Apr 2007 11:58 am

Z wrote:yup.. u got wat i mean...

i think so.. shld be ard that height la.. im only 158.. i need to tiptoe to reach.. haha..


Haha I'm 1cm shorter than u Z!And I can reach 208cm too.My mum's about 162cm and she can reach it easily without tiptoeing much so camperboy!No worries la! :D

User avatar
catchmeifucan
Chatter
Chatter
Posts: 169
Joined: Sat, 07 Apr 2007
Location: Singapore

Postby catchmeifucan » Sun, 15 Apr 2007 1:06 pm

yea exactly! i live in the east. U? wanna meet up where? :D


komi wrote:
catchmeifucan wrote:Komi wanna go together? My time slot is the same with u. :D


komi wrote:
xmischax wrote:
komi wrote:hi all
i do not have a printer
do we really have to print out the reply and bring it along on the date given??


yes, you have to.
print it at the library or a friend's place? or at school or your workplace?
or you can save it in a file, on a cd or diskette and print it at a photo developing shop.
that's lots of ways you can print the letter you.
:)


ok guess i will hv to go library to print
my slot is 11:40am
cya girls and gd luck to all


hihi
ok wanna meet up??
we are in the same slot!
-~-~Growing my wings! Grow faster! I wanna Fly High & be a High Flyer hehe~-~-

User avatar
ladyR
Regular
Regular
Posts: 68
Joined: Mon, 06 Nov 2006

Postby ladyR » Sun, 15 Apr 2007 5:17 pm

woooo..... i can see everyone excited!! same goes to me... but at e same time thing tat always hold me back is tat scar of mine which is as huge as 20cents on my knee.... haiz~~...

i noe a few FA from e forum told me to use sally hansen spray so do sum of my FA frens... haiz` i hope it turns up well........

cross my finger.... :P :P :P
i'm lovin it! (c'est tout che que j'aime)

sImpleGal
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Mon, 02 Apr 2007
Location: SINGAPORE

Postby sImpleGal » Sun, 15 Apr 2007 6:25 pm

SimpleGal, i meet u at ard 845 at chinatown mrt control ok? im taking train too![/quote]

ok can~!~! see ya~!~! erm..but how i noe which one is u? hahaa maybe u would like to pm me ur contact no or msn address? :)

sImpleGal
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Mon, 02 Apr 2007
Location: SINGAPORE

Postby sImpleGal » Sun, 15 Apr 2007 6:28 pm

*JL* wrote:hey Z & sImpleGal, can i join you both to go together? :)


can~!~! u r most welcome~!~!
u taking train too?? :)

komi
Regular
Regular
Posts: 76
Joined: Wed, 23 Aug 2006

Postby komi » Sun, 15 Apr 2007 6:44 pm

catchmeifucan wrote:yea exactly! i live in the east. U? wanna meet up where? :D


komi wrote:
catchmeifucan wrote:Komi wanna go together? My time slot is the same with u. :D


komi wrote:
xmischax wrote:
komi wrote:hi all
i do not have a printer
do we really have to print out the reply and bring it along on the date given??


yes, you have to.
print it at the library or a friend's place? or at school or your workplace?
or you can save it in a file, on a cd or diskette and print it at a photo developing shop.
that's lots of ways you can print the letter you.
:)


ok guess i will hv to go library to print
my slot is 11:40am
cya girls and gd luck to all


hihi
ok wanna meet up??
we are in the same slot!


oops i stay in the west
wanna meet nearby or something?

User avatar
DinG DonG BeLL
Chatter
Chatter
Posts: 251
Joined: Thu, 29 Mar 2007
Location: SG

Postby DinG DonG BeLL » Sun, 15 Apr 2007 7:11 pm

ladyR wrote:woooo..... i can see everyone excited!! same goes to me... but at e same time thing tat always hold me back is tat scar of mine which is as huge as 20cents on my knee.... haiz~~...

i noe a few FA from e forum told me to use sally hansen spray so do sum of my FA frens... haiz` i hope it turns up well........

cross my finger.... :P :P :P
wat's tat for? to reduce or to cover e scar? i oso got 2 scars on my knee. its abt e size of 50cents coin & other oso on knee which is abt e 20cents coin size. :(
Can i fly higher than a bird?

xmischax
Reporter
Reporter
Posts: 896
Joined: Mon, 25 Dec 2006
Location: Singapore

Postby xmischax » Sun, 15 Apr 2007 7:30 pm

haha can one la! unless you got like, ultra short arms, if not i'm sure if you meet the usual height requirement, 158, you'll be able to reach it. :)

Z
Regular
Regular
Posts: 73
Joined: Thu, 29 Mar 2007

Postby Z » Sun, 15 Apr 2007 7:40 pm

*JL* and SimpleGal and mz^d, lets meet at MRT and go tgt ok? i pm u guys my msn and HP! easier this way!! :D

Z
Regular
Regular
Posts: 73
Joined: Thu, 29 Mar 2007

Postby Z » Sun, 15 Apr 2007 7:43 pm

*JL* and SimpleGal and mz^d,

Girls.. i pm u all already..

im so excited! cant wait to go for the interview.. and if possible fly with cathay pacific! keke.. :D


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Airline Careers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest