Singapore Expats Forum

NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)

Join in the discussion about employment, interview as a cabin crew, pilot in major airlines.
lynn-89
Regular
Regular
Posts: 55
Joined: Mon, 26 Mar 2007
Location: sg

Postby lynn-89 » Sat, 14 Apr 2007 10:11 pm

caryssa wrote:
jk- wrote:There are some errors and I can't add people in friendster :/
here's mine!

http://www.friendster.com/jassmineeek


jk, it seems tht i cnt add fren in friendster too...though im not going for this time itv n only going next year, but hope u gals wil add me too ya :wink: hehe



Hi caryssa!

u're gg next year? :) i'm going next next year! haha
Dare to Dream

caryssa
Chatter
Chatter
Posts: 289
Joined: Fri, 06 Apr 2007

Postby caryssa » Sat, 14 Apr 2007 10:16 pm

lynn-89 wrote:
caryssa wrote:
jk- wrote:There are some errors and I can't add people in friendster :/
here's mine!

http://www.friendster.com/jassmineeek


jk, it seems tht i cnt add fren in friendster too...though im not going for this time itv n only going next year, but hope u gals wil add me too ya :wink: hehe



Hi caryssa!

u're gg next year? :) i'm going next next year! haha


haha..yeah..finally i've found some1 tht gg next year :D so girl,i wil pm u my friendster n msn add ya..add me thr :wink:

lynn-89
Regular
Regular
Posts: 55
Joined: Mon, 26 Mar 2007
Location: sg

Postby lynn-89 » Sat, 14 Apr 2007 10:17 pm

caryssa wrote:
lynn-89 wrote:
caryssa wrote:
jk- wrote:There are some errors and I can't add people in friendster :/
here's mine!

http://www.friendster.com/jassmineeek


jk, it seems tht i cnt add fren in friendster too...though im not going for this time itv n only going next year, but hope u gals wil add me too ya :wink: hehe



Hi caryssa!

u're gg next year? :) i'm going next next year! haha


haha..yeah..finally i've found some1 tht gg next year :D so girl,i wil pm u my friendster n msn add ya..add me thr :wink:



sure sure :)
Dare to Dream

jk-
Regular
Regular
Posts: 58
Joined: Thu, 12 Apr 2007

Postby jk- » Sat, 14 Apr 2007 10:33 pm

caryssa wrote:
jk- wrote:There are some errors and I can't add people in friendster :/
here's mine!

http://www.friendster.com/jassmineeek


jk, it seems tht i cnt add fren in friendster too...though im not going for this time itv n only going next year, but hope u gals wil add me too ya :wink: hehe


haha, are you the one who message me? I don't know what's wrong with friendster :/ some error again

xmischax
Reporter
Reporter
Posts: 896
Joined: Mon, 25 Dec 2006
Location: Singapore

Postby xmischax » Sat, 14 Apr 2007 10:43 pm

back to kebaya issue, what if you can't fit into any of the kebayas they have there? what will happen? should i make it to the kebaya round.. i think that's very likely to happen! :-|

User avatar
banz
Regular
Regular
Posts: 90
Joined: Fri, 27 Oct 2006
Location: singapore

Postby banz » Sat, 14 Apr 2007 10:58 pm

for the kebaya its true i belive that its ex-crew's..n i think there r different sizes which you can choose to fit you best :D

and for the meetin up to go for the interview,me n ramona r goin to go really early to avoid the long wating time..we plan to met at about 7plus go 4 a quick breskfast n go for the interview..i think gloss n xmischax would wan join us.. :lol:

anyone coming?common i belive by meetin up n goin togather we can get to know each other abit more better n we can encourage each other soo we wont me sooo stressed and alone :lol:

caryssa
Chatter
Chatter
Posts: 289
Joined: Fri, 06 Apr 2007

Postby caryssa » Sat, 14 Apr 2007 11:02 pm

jk- wrote:
caryssa wrote:
jk- wrote:There are some errors and I can't add people in friendster :/
here's mine!

http://www.friendster.com/jassmineeek


jk, it seems tht i cnt add fren in friendster too...though im not going for this time itv n only going next year, but hope u gals wil add me too ya :wink: hehe


haha, are you the one who message me? I don't know what's wrong with friendster :/ some error again


Nop..din messaged u..hehe..well,if friendster ok d,thn juz add me ya
caryssa_ng@yahoo.com.sg

User avatar
banz
Regular
Regular
Posts: 90
Joined: Fri, 27 Oct 2006
Location: singapore

Postby banz » Sat, 14 Apr 2007 11:04 pm

lynn-89


i just added you to my friendsted :D

gloss
Regular
Regular
Posts: 104
Joined: Tue, 27 Mar 2007
Location: Singapore

Postby gloss » Sat, 14 Apr 2007 11:06 pm

banz wrote:for the kebaya its true i belive that its ex-crew's..n i think there r different sizes which you can choose to fit you best :D

and for the meetin up to go for the interview,me n ramona r goin to go really early to avoid the long wating time..we plan to met at about 7plus go 4 a quick breskfast n go for the interview..i think gloss n xmischax would wan join us.. :lol:

anyone coming?common i belive by meetin up n goin togather we can get to know each other abit more better n we can encourage each other soo we wont me sooo stressed and alone :lol:


hey banz..count me in! :D

lynn-89
Regular
Regular
Posts: 55
Joined: Mon, 26 Mar 2007
Location: sg

Postby lynn-89 » Sat, 14 Apr 2007 11:07 pm

banz wrote:lynn-89


i just added you to my friendsted :D



oh izzit? i have yet to receive ur invitation! :)
Dare to Dream

jk-
Regular
Regular
Posts: 58
Joined: Thu, 12 Apr 2007

Postby jk- » Sat, 14 Apr 2007 11:07 pm

gloss wrote:
banz wrote:for the kebaya its true i belive that its ex-crew's..n i think there r different sizes which you can choose to fit you best :D

and for the meetin up to go for the interview,me n ramona r goin to go really early to avoid the long wating time..we plan to met at about 7plus go 4 a quick breskfast n go for the interview..i think gloss n xmischax would wan join us.. :lol:

anyone coming?common i belive by meetin up n goin togather we can get to know each other abit more better n we can encourage each other soo we wont me sooo stressed and alone :lol:


hey banz..count me in! :D


and me. :)
Anyone staying east side?

caryssa
Chatter
Chatter
Posts: 289
Joined: Fri, 06 Apr 2007

Postby caryssa » Sat, 14 Apr 2007 11:10 pm

banz wrote:lynn-89


i just added you to my friendsted :D


hey,add me in friendster too..cz i cnt add u..need 2 have ur email add..

User avatar
catchmeifucan
Chatter
Chatter
Posts: 169
Joined: Sat, 07 Apr 2007
Location: Singapore

Postby catchmeifucan » Sat, 14 Apr 2007 11:22 pm

i am interested in meeting u gurls too, where are u guys meeting each other though??


banz wrote:for the kebaya its true i belive that its ex-crew's..n i think there r different sizes which you can choose to fit you best :D

and for the meetin up to go for the interview,me n ramona r goin to go really early to avoid the long wating time..we plan to met at about 7plus go 4 a quick breskfast n go for the interview..i think gloss n xmischax would wan join us.. :lol:

anyone coming?common i belive by meetin up n goin togather we can get to know each other abit more better n we can encourage each other soo we wont me sooo stressed and alone :lol:
-~-~Growing my wings! Grow faster! I wanna Fly High & be a High Flyer hehe~-~-

User avatar
catchmeifucan
Chatter
Chatter
Posts: 169
Joined: Sat, 07 Apr 2007
Location: Singapore

Postby catchmeifucan » Sat, 14 Apr 2007 11:23 pm

i am staying at the east too. :)


jk- wrote:
gloss wrote:
banz wrote:for the kebaya its true i belive that its ex-crew's..n i think there r different sizes which you can choose to fit you best :D

and for the meetin up to go for the interview,me n ramona r goin to go really early to avoid the long wating time..we plan to met at about 7plus go 4 a quick breskfast n go for the interview..i think gloss n xmischax would wan join us.. :lol:

anyone coming?common i belive by meetin up n goin togather we can get to know each other abit more better n we can encourage each other soo we wont me sooo stressed and alone :lol:


hey banz..count me in! :D


and me. :)
Anyone staying east side?
-~-~Growing my wings! Grow faster! I wanna Fly High & be a High Flyer hehe~-~-

User avatar
catchmeifucan
Chatter
Chatter
Posts: 169
Joined: Sat, 07 Apr 2007
Location: Singapore

Postby catchmeifucan » Sat, 14 Apr 2007 11:25 pm

xmischax wrote:back to kebaya issue, what if you can't fit into any of the kebayas they have there? what will happen? should i make it to the kebaya round.. i think that's very likely to happen! :-|


i m thinking maybe those gurls who failed the kerbaya round was becoz they couldnt find one which fits them most? :shock:
-~-~Growing my wings! Grow faster! I wanna Fly High & be a High Flyer hehe~-~-


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Airline Careers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest