Singapore Expats Forum

Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Discuss about beauty & health. Need some advice or looking for a particular product? Share your beauty and health tips here.

archcherub
Regular
Regular
Posts: 64
Joined: Fri, 09 Oct 2015

Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby archcherub » Sat, 17 Jun 2017 9:46 pm

im thinking of creating double eyelid operations in singapore that is scarless, anyone has done before and share?
another procedure i am interested, though i am not sure if it is done separately or concurrently is epicanthoplasty.

I read that both epicanthoplasty and double eyelid surgery are professionally conducted in both korea and singapore, and its a big no-no in thailand where the standards and qualifications are not so high.
is that true?

I will probably stick to singapore if the procedure can be done fast so that I do not need to fly to korea... haha

please recommend!

missyqiqi
Regular
Regular
Posts: 71
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby missyqiqi » Mon, 19 Jun 2017 11:56 am

unable to recommend as I have double eyelid. haha.
but i am meeting friends about cosmetic surgery for other purposes, will along the way ask about epicanthoplasty and double eyelids for you.

missyqiqi
Regular
Regular
Posts: 71
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby missyqiqi » Fri, 23 Jun 2017 3:32 pm

u found ur double eyelids or epicanthoplasty procedure doctors already? in korea or singapore? taiwan or thailand?

archcherub
Regular
Regular
Posts: 64
Joined: Fri, 09 Oct 2015

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby archcherub » Sat, 24 Jun 2017 6:58 pm

missyqiqi wrote:u found ur double eyelids or epicanthoplasty procedure doctors already? in korea or singapore? taiwan or thailand?


lol. nope i didn't. no one reply to my thread, so i look at google instead.
and looking at other procedures haha.

archcherub
Regular
Regular
Posts: 64
Joined: Fri, 09 Oct 2015

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby archcherub » Sat, 24 Jun 2017 7:15 pm

maybe do liposuction instead LOL

missyqiqi
Regular
Regular
Posts: 71
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby missyqiqi » Tue, 27 Jun 2017 12:20 pm

archcherub wrote:maybe do liposuction instead LOL


u wanna do Vasper liposuction? hahaha u tummy tuck ah?

archcherub
Regular
Regular
Posts: 64
Joined: Fri, 09 Oct 2015

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby archcherub » Mon, 03 Jul 2017 1:37 pm

haha do epicanthoplasty and double eyelid procedures first ba.
u got visit any surgeon? they got do epicanthoplasty and double eyelids? share their info please.

missyqiqi
Regular
Regular
Posts: 71
Joined: Tue, 18 Mar 2008
Location: Singapore

Re: Epicanthoplasty and double eyelid procedures in singapore

Postby missyqiqi » Thu, 06 Jul 2017 2:37 pm

archcherub wrote:haha do epicanthoplasty and double eyelid procedures first ba.
u got visit any surgeon? they got do epicanthoplasty and double eyelids? share their info please.


sorry for the late reply. was busy with work.
i have not done epicanthoplasty nor double eyelids... but maybe u check on this clinic in singapore
epicanthoplasty or his double eyelids procedures

u do liao, can share photos? lol censor ur face if u are shy.


  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Beauty, Health & Fitness”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests