Singapore Expats Forum

Search found 130 matches

by ben-yng
Wed, 26 Dec 2007 10:52 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

Re: Visble scar

elyn3ve: hmm there is an ideal weight to look out for? I think i'm pear shaped too >.< hm... pear shaped? hm... so.. what do u take to slim down ? elyn3ve: hmm i mainly use Uzap for my thighs & butt. I didn't really take diet stuff to slim down, except that i don't eat too much rice for dinner. But...
by ben-yng
Wed, 26 Dec 2007 10:41 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

yea..mischa..all those 'older' members duno go whr d...haha... :lol: ben-yng, everytime i read ur post, i cnt stop laughing..u r such a nice guy with great sense of humuor..will be great if we all can be colleagues in the air..hahaha... ig i manage to get in, and you are same flight with me one day...
by ben-yng
Wed, 26 Dec 2007 10:35 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

YIPEEEEEEEEEE!!! I got thru the first hurdle! I'm shortlisted and my interview will take place at STC on the 27 December at 3pm!! *phew* Anyone same time slot as me? First hurdle down, more to come!! GAMBATEI!! For those who havent recieve the e-mail, I suggest you send your application form again ...
by ben-yng
Wed, 26 Dec 2007 10:27 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

xanngac, u've been missing for a while heh? Nyway, again... I juz wanna wish u all the best for ur upcoming interview. Relax & remember to smile,k? I'll b away from 24th... will b back on the 2nd wk of Jan'08. So, wun b able to check on the forum during this time.... Nevertheless, all I want to hea...
by ben-yng
Mon, 24 Dec 2007 12:57 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

pinklittlefigure wrote:
Acorna wrote:pinklittlefigure,

May I know if you are still studying? If so, when would you be graduating? =)
Acorna: I'm working now and I'm a Malaysian :D

Ahaa~~m malaysian too..where u from? gambateh o.
by ben-yng
Sun, 23 Dec 2007 11:19 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

:? ya.. m age 25 edi..if m not the "old" one..who else??.. well~~who care?? m the "older" nonsense ppl here hehe.. u pls dun say "older" to VeniE..she is the idol here.. erm..if u r new..i mean if..then.. "welcome to this big family~~" ohh no! i meant "older" as in have been on this forum for a lon...
by ben-yng
Sun, 23 Dec 2007 11:10 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

CHICKEN Essencei tot is was for energy thingy?.. dun sleep wit make up la it hurt skin the most as i read from Female~. nevermind la m surfing info abt Ikoma and CC le..i think these shd be more than enuf edi.. i wanna get this dream >.<.. this dream can be another stepstone for my next goal too..k...
by ben-yng
Sun, 23 Dec 2007 11:07 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

lol yeah.. cos you're one of the "older" members who are still around! :? ya.. m age 25 edi..if m not the "old" one..who else??.. well~~who care?? m the "older" nonsense ppl here hehe.. u pls dun say "older" to VeniE..she is the idol here.. erm..if u r new..i mean if..then.. "welcome to this big fa...
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 11:33 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

thanks thanks... wha..becoming superstar le.. keke... :oops: :oops: :oops: [-X [-X [-X you are "Asian Idol" lol yeah.. cos you're one of the "older" members who are still around! :? ya.. m age 25 edi..if m not the "old" one..who else??.. well~~who care?? m the "older" nonsense ppl here hehe.. u pls...
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 9:22 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

VeniE wrote:
xmischax wrote:and congrats, venie! really happy for you! was told by other older members of the forum. your perseverance paid off! :D
thanks thanks... wha..becoming superstar le.. keke...
:oops: :oops: :oops:
[-X [-X [-X

you are "Asian Idol"
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 9:20 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

Re: skin

Unless you've got virtually flawless skin that glows, at least make an effort to put light foundation / concealer ba.. IMHO if you nail the presentability part, you've pretty much got it down by 50%. If you were the one doing the hiring, would you hire someone bright and cheerful looking but less e...
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 9:13 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

gliny wrote:crew life....can be fun :P yet fustrating at times... :???:

why say so? r u flying now?.. or ex?
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 9:12 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

hey people, anybody got the slot for interviews on 27th dec? and as mentioned by some who were advised to go for walk-in in jan instead, do you know when's the date for that? thanks in advance :) and congrats, venie! really happy for you! was told by other older members of the forum. your persevera...
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 9:09 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

well, her stares did get me worried n thus my confidence level went down... hee... i admit la.. :P hope u perform better next week.. any idea / suggestion for rainchocolate?? ur fren havent back yet?? hehe.. thats 2years ago leh..now (my teeth is) not that bad already :D ur refering to her skin arh...
by ben-yng
Sat, 22 Dec 2007 9:02 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31866
Views: 8968418

Re: Dreams..

Hehe.. me went for Japanese classes today. Really hope it'll help. Gan batte kudasai! :D how dare you!! shd inform earlier and gather ppl here before u go ma.. kick u out from the boat~~ Aiya.. Last min thingy. Went to learn from a CC near my house, very cheap, only $65 for 12 lessons. Should consi...

Go to advanced search