Singapore Expats Forum

Search found 13 matches

by angietyj
Tue, 29 Jan 2008 3:04 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

sian

hope feb got interview! n i gonna try again!! :D
by angietyj
Tue, 29 Jan 2008 11:44 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

i got e8 for my eng but i'm a 3 year Polytechnic student. can i go for the interview? got 5olevel credits and diploma ? i read somewhere that a person once got booted out because he/she held a diploma BUT nlevel ? dono why so weird de.. i think if you can speak relatively well, should be able to pa...
by angietyj
Mon, 28 Jan 2008 12:02 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

frustrated? haha.. i tot just for fun.. anyway.. yea.. for those who failed no worries, i guess we'll meet someday in STC! hopefully i'll be able to see joyce who passed the managment round today in training! i'll have malaysian company! raine.. cant wait for my training to start man.. wonder how i...
by angietyj
Mon, 28 Jan 2008 9:29 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

sad sad.. till now still nobody tell me if braces will kill the chances of getting selected ? or i missed the reply ? CONGRATS TO THOSE WHO MADE IT YO! Answered before liao if you cant find please PM crystalheart, i am sure he/she can give you a good answer :wink: Hi, you will be booted out during ...
by angietyj
Mon, 28 Jan 2008 9:28 am
Forum: Airline Careers
Topic: congrats babe!
Replies: 0
Views: 1823

congrats babe!

congrats to joyce! hee! so happi for her! i got boot out in first round man! i thk i ruin it la. was like talking less than 10s when others talk for like 3mins! n i onli talked about where's my current and previous job and im a sociable gal n FULL STOP! dunno wht e ... im doing la! :x guess too tire...
by angietyj
Thu, 24 Jan 2008 5:05 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

i'm going for the interview on the 27th! i've failed the kebaya round thrice. i'm on the chubby side and i stand at 1.58m AND i have crooked teeth but i'm crossing my fingers and hoping the interviewers are super lenient or blind or they really like me. haha i think the trick to pass round 1 is to ...
by angietyj
Thu, 24 Jan 2008 10:08 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

i'm going for the interview on the 27th! i've failed the kebaya round thrice. i'm on the chubby side and i stand at 1.58m AND i have crooked teeth but i'm crossing my fingers and hoping the interviewers are super lenient or blind or they really like me. haha i think the trick to pass round 1 is to ...
by angietyj
Tue, 15 Jan 2008 2:47 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

Hey all, anyone knows how long does the whole process of signing of bond takes? It states in my email starts at 2pm but its office hours so my surety might have to take half day leave if it's going to be a long wait. Those who have already signed the bond, please advise? Thanks! :) hello! u pass? w...
by angietyj
Tue, 15 Jan 2008 2:03 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

Hey all, anyone knows how long does the whole process of signing of bond takes? It states in my email starts at 2pm but its office hours so my surety might have to take half day leave if it's going to be a long wait. Those who have already signed the bond, please advise? Thanks! :) hello! u pass? w...
by angietyj
Tue, 15 Jan 2008 1:53 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

Re: hey hey..~

Anyone going for the walk in on 27 Jan?? I am going at 8am :) Interested can PM me... Waiting for it man 8-) ... hihi snowss..~ i'll be goin on the 27th too..~ let's hope ellin18 (Christine) can join us..~ pls psycho her..!! hoho..~ see all of u there..!!! *.^ lipcolor ....yeah....let's make it on ...
by angietyj
Tue, 15 Jan 2008 1:50 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

Re: hey hey..~

Anyone going for the walk in on 27 Jan?? I am going at 8am :) Interested can PM me... Waiting for it man 8-) ... hihi snowss..~ i'll be goin on the 27th too..~ let's hope ellin18 (Christine) can join us..~ pls psycho her..!! hoho..~ see all of u there..!!! *.^ lipcolor ....yeah....let's make it on ...
by angietyj
Tue, 15 Jan 2008 9:26 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

Re: hey hey..~

Anyone going for the walk in on 27 Jan?? I am going at 8am :) Interested can PM me... Waiting for it man 8-) ... hihi snowss..~ i'll be goin on the 27th too..~ let's hope ellin18 (Christine) can join us..~ pls psycho her..!! hoho..~ see all of u there..!!! *.^ lipcolor ....yeah....let's make it on ...
by angietyj
Mon, 14 Jan 2008 11:11 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 30974
Views: 8675767

Hey, Like to ask if they accept people with mole. I've got a mole at e tip of my nose. hm.. pretty obvious thou. :( Is it true that u have to be very good in English and zero grammar mistake in order to get in? I can speak but i admit that my grammar is really terrible, even when i talk.. Well I thi...

Go to advanced search