Singapore Expats Forum

Search found 28 matches

by lovelorn
Tue, 09 Oct 2007 2:31 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SINGAPORE AIRLINES Local Cabin Crew - Write In Application
Replies: 765
Views: 171091

i think she must have confused them with the other workers or something. lol.
by lovelorn
Tue, 09 Oct 2007 2:28 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 32116
Views: 9019092

5) Management round ( personnels fr management levels access

How do they access you exactly? must bring anything along? if kena eliminated at this round, you will be barred for 6 months right.. god.
by lovelorn
Sun, 07 Oct 2007 7:36 pm
Forum: Airline Careers
Topic: Etihad Airways
Replies: 64
Views: 21308

HAHAHAAHA!! TOTALLY. i think what shes trying to say is.. you must be able to reach out for something thats 214cm away frm the ground. HAHAHAHA. not we have to be 214 cm!! we are no giantess, duh. lolololol
by lovelorn
Sat, 06 Oct 2007 4:12 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 32116
Views: 9019092

kristen, thank you for that. really. cos i gained some weight since i wrote in for the opening.. and well, the woman is like, how come so much? what happened? well, i ATE.. that's whats up. it was an OUCH moment, though. curvy girls look better in kebaya actually cos the structure of the garment fla...
by lovelorn
Sat, 06 Oct 2007 3:51 am
Forum: Airline Careers
Topic: SINGAPORE AIRLINES Local Cabin Crew - Write In Application
Replies: 765
Views: 171091

HEY PEOPLEEEEEEEEEEEE!! HAHAHAHA. ok so just now was kind of.. how do put it in words? funny. but seriously for the first timers, it was worth it mann. i'm so up for 20th Oct!! sometimes we must feel the hunger for it then will we strive to be the best we can be. heh. like real ony eh. hehe.Eh but i...
by lovelorn
Thu, 04 Oct 2007 11:33 am
Forum: Airline Careers
Topic: SINGAPORE AIRLINES Local Cabin Crew - Write In Application
Replies: 765
Views: 171091

marshmellow you rock la!hehe.
by lovelorn
Thu, 04 Oct 2007 12:22 am
Forum: Airline Careers
Topic: Etihad Airways
Replies: 64
Views: 21308

hahahaha!! hmmmm... good point. hehe. if this SIA thing don't work out, i have to wait for another year for Etihad. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. ;)
by lovelorn
Thu, 04 Oct 2007 12:16 am
Forum: Airline Careers
Topic: SINGAPORE AIRLINES Local Cabin Crew - Write In Application
Replies: 765
Views: 171091

yeah, maggie! you go gurrrl. hehe. anyway, education is education. once we're dead, we leave it all behind. so.. yeah. we should just make most of what we have in life. its our prerogative, our right of saying. we should not let anything validate us.. like fame, wealth or material things. take care ...
by lovelorn
Thu, 04 Oct 2007 12:12 am
Forum: Airline Careers
Topic: Requirements to be a Silkair girl & what to prepare?
Replies: 26
Views: 17402

thank you darl. :)
by lovelorn
Wed, 03 Oct 2007 3:33 pm
Forum: Airline Careers
Topic: Etihad Airways
Replies: 64
Views: 21308

hahaha! maybe i will.. i have interview with SIA this friday..if i i don't get.. i dont mind trying for Etihad! LOL. if can, i wanna try for everything! even for Emirates. i had the most pleasant experience with Emirates lately. they rock. hehe :)
by lovelorn
Wed, 03 Oct 2007 3:05 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SilkAir recruitment-8 n 9 June
Replies: 242
Views: 93713

when are they recruiting again? i wanna ask my friend to apply. since she wants to be an air stewardess so much!lol
by lovelorn
Wed, 03 Oct 2007 3:00 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SINGAPORE AIRLINES Local Cabin Crew - Write In Application
Replies: 765
Views: 171091

i cant waiit for friday! ahh. anyway.. a classmate of mine has 4 o level credits.. the other two subjects is a D7 each. which is not that bad, right? she has n levels too and i must say her working resume isit quite impressive. do you all think she can have a successful application? by any chance?
by lovelorn
Tue, 02 Oct 2007 11:56 pm
Forum: Airline Careers
Topic: Etihad Airways
Replies: 64
Views: 21308

i dont mind applying. but i'll only turn 19 end of this year!lol
by lovelorn
Tue, 02 Oct 2007 11:45 pm
Forum: Airline Careers
Topic: Requirements to be a Silkair girl & what to prepare?
Replies: 26
Views: 17402

is silkair recruiting? my friend wants to be an air stewardess so badly but she only has n levels. im going to surprise her.can someone send me the link?thannnkksss.
by lovelorn
Tue, 02 Oct 2007 11:33 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 32116
Views: 9019092

that, im not too sure about. but haha i thought we're supposed to be a certain height to reach for something high.. and not by jumping? are you tryna say you're going to jump?haha ohmyg i dont know babe.. this is my first time trying.. and i dont know what im rambling about either. heh :)

Go to advanced search