Singapore Expats Forum

Search found 24 matches

by aezl
Sat, 02 Jun 2007 10:35 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

violety wrote:
aezl wrote:hey! next sunday is the next interview. anyone want to meet and go together?? =))
Hmm.. I'm also looking for someone to go together with to the interview... anyone interested in going together? pm me... we can arrange something together =)

pm-ed =p


swist: i've nt recieved ur reply.. =/
by aezl
Tue, 29 May 2007 8:49 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

165cm, 65kg.. which is BMI 23.8.. My thighs are big..=/ I'm like 54kg alrd in sec4 but i wasnt fat. some professional said that my bone structure is quite big although my wrist bone is small. ya.. so i suppose i'm big and heavy boned. but i do admit i'm fat now.. and big face since small! boo..
by aezl
Tue, 29 May 2007 8:38 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

I presume that you are a female because of your name..:D .I think you should just go and try..Don't worry too much about your hip..Is it that obvious?? :D :D ..64 kg..I think you should try because there are FSS in SQ whose weight is 60+ kg too.. if ur BMI is below 22, go ahead cos that's the maxim...
by aezl
Tue, 29 May 2007 8:35 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

hi all, i really want to go this sunday. but i think i am not eligible since i'm 164 cm and 64 kg. seems like overweight right? because of the hip. :( what do you guys think? Hey! I'm the same as u! just that i'm a kg heavier..haha.. Like u, i've been thinking whether shld i go anot and i've missed...
by aezl
Sun, 27 May 2007 10:17 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

hey! next sunday is the next interview. anyone want to meet and go together?? =))
by aezl
Tue, 22 May 2007 10:06 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

Re: minimum age for SIA cabin crew

oohlala wrote:Hi all,

may i noe wat is the minimum age to apply for SIA cabin crew?

20? 18? 17?

thanks.
20 =)
by aezl
Fri, 18 May 2007 10:25 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

omg.... hehh.. im also from tp htm! a freshie too! =) which class u from? hehh.. care to share? 1H06! You? 1H12! dunno whether r we in e same lecture! hehh. =)) oh ya, check yr ole-bb, theres this CHANGI YOUTH AMBASSDOR. im gg for it. go together also. it be a good experience. theres certificate, a...
by aezl
Thu, 17 May 2007 11:27 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

new recruitment!!! 3 june!

http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/company_info/careers/in_cabincrew_details.jsp Local Flight Stewardesses We will be conducting a recruitment exercise for Flight Stewardess in Singapore. If you meet the following standards, we will be pleased to meet you at our walk-in interview. Require...
by aezl
Tue, 15 May 2007 9:12 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

Do u guys work while waiting for the interviews? cos i kinda find that it will be kind of look 'bad' to leave ur company when u just got in if u happen to get selected.. Yah i do. In fact the HR pple encourage us not to quit our job 1st when still going for the many round of interview... but lets s...
by aezl
Tue, 15 May 2007 10:34 am
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

Do u guys work while waiting for the interviews? cos i kinda find that it will be kind of look 'bad' to leave ur company when u just got in if u happen to get selected..
by aezl
Mon, 14 May 2007 8:35 am
Forum: Airline Careers
Topic: JAL - JAPAN Airlines
Replies: 2358
Views: 763199

hi there, does anyone know how does the JAL interviews like? like wad rounds are there, are they very strict, etc? care to share?


thanks!
by aezl
Tue, 08 May 2007 6:25 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

me toooo! I've not gathered my courage to go yet.! and i always regret after the interview dates are over.. hopefully i will go this coming one..
by aezl
Mon, 07 May 2007 9:16 am
Forum: Airline Careers
Topic: Water confidence test
Replies: 162
Views: 34323

Re: casualties

hi. how many casualties were there today at the water confidence test? i think there's 2 gals who did not make it. hey... i'm number 23! *hee* yup...self declare...its me who got booted out...dat damn malay lady criticised us for being OVERWEIGHT and not fit to bcome FLIGHT STEWARDESS...hahahahahah...
by aezl
Sun, 06 May 2007 10:55 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SIA cabin crew
Replies: 31805
Views: 8954722

oh ya.. ive 4gotten to ask.. does sia interviewers allow leg and hand hair? haha.. or need to shave? cos quite obvious eh.. haha..thnks
by aezl
Sat, 05 May 2007 10:53 pm
Forum: Airline Careers
Topic: Tiger Airways Cabin Crew
Replies: 1357
Views: 689985

wow.. sound so..omg.. haha..

Go to advanced search