Singapore Expats Forum

Search found 90 matches

by banz
Thu, 26 Jun 2008 11:08 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SILKAIR WALK IN JUNE 28/30
Replies: 30
Views: 12491

hi

hi everyone...so good to hear about the recuriting..im going on the 28th..anyone care to join me.. :D
by banz
Wed, 17 Oct 2007 10:55 pm
Forum: Airline Careers
Topic: SILKAIR IS RECRUITING! 3rd & 5th Nov!
Replies: 27
Views: 10232

hi...

hi guys..im back again..well well well..so its bk againg...im have been wating 4 this 4 quite long..im soooo happy..i will be goin on the 3 4 sure even if i never get leave i will take mc...heheh...now i cant wait 4 it..any1 wan join mee..pls do feel free...all the best to every1 going 4 the intervi...
by banz
Mon, 15 Oct 2007 9:54 pm
Forum: Airline Careers
Topic: Jetstar Interview
Replies: 51
Views: 25500

hmmm...

when is the interview...i applyed 4 it last month they never send me email..when did you get the email! :shock:
by banz
Thu, 04 Oct 2007 12:41 am
Forum: Airline Careers
Topic: Etihad Airways
Replies: 64
Views: 21051

hi guys...

i hope im not too late to ask this qustion...hmm is the interview over!..i lately have not been keeping track of the forum...plz do updated me a.s.a.p...thanks guy.. :D
by banz
Fri, 03 Aug 2007 5:31 pm
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SILK AIR RECRUITMENT 4TH AND 6TH AUGUST'07
Replies: 228
Views: 56538

hi guys..

hi there every one...its been along time since im bk to this forum man..haha feels good to see all the gossips...hmm im goin to go 4 the 2mlow 1...well i have been trying since march..once i got lucky, where i made it until management meeting...hahaah..after all i was nt that lucky i guess..so if i ...
by banz
Tue, 05 Jun 2007 5:19 am
Forum: Airline Careers
Topic: SilkAir recruitment-8 n 9 June
Replies: 242
Views: 92082

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

xmischax wrote:how's the passing rate for each round of silkair interviews?


hello women....its me!banz..i belive you still remember me rite..haha..heard silkair is havin interview on the 8 n 9...so you goin gal.. n also not 4 getin chai ching..haha big hi to you to gal.. :D :D :D
by banz
Mon, 23 Apr 2007 3:30 pm
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

i just feel like sayin this about sia recriument... that i think they r very choosy and it also depends on the mood of the ppl over there(they like you,you r in,if not you r out)correct me if im wrong..no offence just speakin my mind... :o ..coze i think that mischa,gloss.ramona..ect..ect those who...
by banz
Mon, 23 Apr 2007 3:24 pm
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

hi banz can i know how tall are u? did they measure u? im actually 158..i dnt kw y the lady said that i dnt met the requiment..feels like shit...i belive everyone in this forum feels the same as me too...4 thoese who did not get in i mean.. so did anyone get in? Hey dear Banz... I absolutely unders...
by banz
Mon, 23 Apr 2007 3:18 pm
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

Wahahahhah......Banz... u r damn straight foward..... :D How wasted huh? I didn't get to see u all... .when I called mischa...she said that you guys were at the lobby somewhere near the staircase..... and yeah..I was queuing somewhere around the staircase as well.... but din get to see u all..... W...
by banz
Mon, 23 Apr 2007 3:16 pm
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

gal did you know you have to have yr olevel if not you r rejected..coze that was what happen to me..they die die wan my olevel result coze my dip is not from the poly or local dip..hmm just dont get it coze my dip is rec world wide...(iata uftta) guess they just have too many ppl to pick on.. :mad:...
by banz
Sun, 22 Apr 2007 9:35 am
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

i just feel like sayin this about sia recriument... that i think they r very choosy and it also depends on the mood of the ppl over there(they like you,you r in,if not you r out)correct me if im wrong..no offence just speakin my mind... :o ..coze i think that mischa,gloss.ramona..ect..ect those who...
by banz
Sun, 22 Apr 2007 9:26 am
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

hi banz can i know how tall are u? did they measure u? im actually 158..i dnt kw y the lady said that i dnt met the requiment..feels like shit...i belive everyone in this forum feels the same as me too...4 thoese who did not get in i mean.. so did anyone get in? Hey dear Banz... I absolutely unders...
by banz
Sun, 22 Apr 2007 4:30 am
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

shortie, it wasn't embarassing actually, cuz i know i wasn't being 'rejected' per se... they just told me to apply at a later time cuz i finish uni in december, so this recruitment is too early. i don't know about the height check, cuz i didn't go through it at all! haha which is a relief seeing th...
by banz
Sun, 22 Apr 2007 4:25 am
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

haha i think mine was the worst okay... i queue and queue with mouismoo and when it got to the lady near the registration table she took my application form, ticked the necessary parts (i remembered address, height, qualifications), and when she saw the height she said, "oh we'll have to send ...
by banz
Sun, 22 Apr 2007 4:23 am
Forum: Airline Careers
Topic: NEXT SIA RECRUITMENT: 21st-22nd APRIL =)
Replies: 1135
Views: 173761

Hi banz, did you try tip toeing a little? I know how you feel, the exact same thing happened to me during the last recruitment. I'd rather be eliminated at kebaya rather than not having a chance at all.... ya man tell me about it..it really feels like shit man..so did you go?or r you goin tomorrow?...

Go to advanced search